czwartek, 6 lipca 2017

NESCAFE AZERA - KAWA JAK Z KAWIARNI

Kawa...to mój ulubiony napój - z wielu powodów. Od niej zaczynam dzień, często "stawia mnie na nogi", w pracy zawsze stoi przy mnie filiżanka ulubionej neski, którą sączę cały dzień...Czasem jest deserem, gdy nie ma nic słodkiego pod ręką, a czasem jest też małą wymówką aby usiąść i odpocząć - parzę wtedy filiżankę mojej ulubionej rozpuszczalnej z mlekiem i choćby waliło i paliło się - ja siadam i piję, rozkoszując się smakiem i aromatem.
W Nescafe zakochałam się już dawno temu, a ostatnio miałam okazję wypróbować nowości - Nescafe Azera Espresso i Americano. Niewątpliwie moim faworytem jest ta druga - Nescafe Azera Americano.


To połączenie wysokiej jakości kawy rozpuszczalnej z drobno mielonymi ziarnami kawy. Te nowości to seria kaw stworzona przez Baristów Nescafe, a dzięki Nescafe Azera Americano ja również #JestemBarista :) Bez potrzeby posiadania ekspresu czy innego sprzętu. Można parzyć tę kawę na wiele sposobów i za każdym razem smakuje wyjątkowo, jak w kawiarni.
Dziś podzielę się z wami przepisem na filiżankę białej kawy, która mnie ostatnio najbardziej przypadła do gustu: łyżeczkę Nescafe Azera Americano zalewamy gorącą, ale nie wrzącą wodą, słodzimy wg. upodobania, uzupełniamy mlekiem, a na wierzch bita śmietana w sprayu, sos czekoladowy i voilà :)


Mmmm...mówie wam, ta kawa smakuje obłędnie! I tak wiem, to bomba kaloryczna, ale co tam - raz się przecież żyje ;) Do tego obowiązkowo coś słodkiego, książka i nie ma mnie dla nikogo - relaks.


Nie próbowałam jeszcze, ale myślę, że teraz latem ta kawa równie wyśmienicie smakowałaby w wersji mrożonej...
Uwielbiam Nescafe, smakuje wyjątkowo dobrze, czy to w domu czy w pracy, w samotności i w towarzystwie..























A Ty?... - masz już swój ulubiony sposób na Nescafe Azera? Jeśli nie, to koniecznie jej wypróbuj i podziel się ze mną przepisem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz